نمایشگاه الکامپ 99

10 / 10
از 10 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 16 مرداد 1399 در ساعت 12 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شما علاقه مندان نمایشگاه الکامپ میتوانید از تاریخ 28 شهریور 99 تا 31 شهریور 99 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در نمایشگاه الکامپ 99 (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) حضور پیدا کرده و از تازه ترین پیشرفت ها در این حوزه ها آگاهی کسب کنید.
توجه داشته باشید که در صورتی که تاریخ نمایشگاه الکامپ 1399-2020 تغییر نماید در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.
ساعت شروع بازدید از ساعت 9 صبح الی 5 عصر می باشد و شما با حضور در این ساعات می توانید از این نمایشگاه استفاده کافی را ببرید.
به کسانی که مایل به کسب اطلاعات به روز در رابطه با تجارت الکترونیک می باشند توصیه میشود که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا پیرامون تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی و راه های رسیدن به آن اطلاعات مفیدی کسب نمایند.
چنانچه در حوزه ی الکترونیک، کامپیوتر و یا تجارت الکترونیک فعالیت می کنید با حضور در نمایشگاه الکامپ 99 میتوانید با سایر کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند دیدار کرده و مراتب همکاری خود با آنها را فراهم کنید.
با توجه به اینکه در سالهای اخیر کارها اکثرا بر عهده ی اینترنت و کامپیوتر و نرم افزار های جدید قرار داده شده است، نمایشگاه الکامپ یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه های چند ساله ی اخیر شده است.
چنانچه به فناوری های الکترونیکی نیز علاقه دارید میتوانید با مراجعه به نمایشگاه الکامپ 99 با جدیدترین ابداعات در زمینه ی ابزار آلات الکترونیکی آشنا شوید.
مهمترین بخش نمایشگاه امسال بی شک بخش تجارت الکترونیک می باشد که روز به روز در حال پیشرفت و همه گیر شدن در سطح جهانی است.
شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران مدیریت الکامپ 99 را بر عهده خواهد داشت، چنانچه شما تمایل دارید غرفه ای در نمایشگاه امسال داشته و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید میتوانید با شماره 21919-021 تماس گرفته و مراتب آمادگی خود را اعلام کنید.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ :
تهران - بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :